Informacje
KORPORACJE, PRZEDSIĘBIORSTWA
Informacje
Błyskotliwa przyszłość biżuterii
Rosyjskie zjednoczenie ponad 100 producentów biżuterii Juwelirprom i grupa De Beers z RPA rozpoczęły wspólną kampanię reklamową, mającą wywołać wśród klientów rosyjskich zainteresowanie brylantami i innymi kamieniami szlachetnymi. Szef biura de Berrs w Moskwie, Raymond Clark potwierdził, że do rosyjskiej tradycji należy obwieszanie się klejnotami, nie chciał jednak ujawnić, ile przeznaczono na akcję reklamową. De Beers wydaje na to rocznie ok. 200 mln USD. Specjaliści szacują, że tu przeznaczono kilka milionów na przekonanie klasy średniej, stanowiącej największy potencjalny rynek brylantów. Clark wyjaśnił natomiast, że liczne reklamy w środkach przekazu są skierowane do młodych kobiet niezależnie od ich stanu cywilnego i zawodu. Od 2 lat właśnie przeciętni Rosjanie stanowią większość klienteli prywatnych sklepów jubilerskich. Coraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta