Skarżymy się na złą realizację zleceń
Klient funduszu inwestycyjnego, który chce złożyć reklamację, najpierw powinien zgłosić się do towarzystwa funduszy inwestycyjnych (TFI) lub na przykład banku, w którym kupił jednostki. Może wysłać list, e-mail, faks, skontaktować się przez telefon. W tym ostatnim przypadku konsultant przyjmie sprawę do rozpatrzenia, udzieli wyjaśnień, ale nie poda informacji dotyczących naszego rejestru, bo trudno mu zweryfikować, czy rzeczywiście rozmawia z właściwą osobą. Szczegółowa odpowiedź zawierająca nasze dane osobowe, dane dotyczące rejestru czy transakcji dotrze do nas pocztą.
Podobnie jest w przypadku domów maklerskich. Najpierw składamy reklamację na piśmie, e-mailem lub bezpośrednio w siedzibie danego biura.
Najwięcej skarg na domy maklerskie dotyczy platform transakcyjnych doskładania zleceń, które nieraz w wyniku przeciążenia zawieszają się i nie przekazują natychmiast zlecenia do realizacji. Z kolei według przedstawicieli funduszy inwestycyjnych reklamacje najczęściej są związane z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta