Dziecinada dla dorosłych
Wiosenna reklama kolekcji Armani Junior przedstawiająca dwie obejmujące się dziewczynki w wieku około sześciu lat‚ Azjatkę i Europejkę w bikini‚ z makijażem i w pozie mało dziecięcej, została skrytykowana na całym świecie i oskarżona przez organizacje obrony praw dziecka jako zaproszenie do seksturystyki. - Dzieci powinny być pokazywane jak dzieci‚ a nie jak dorosłe panny - powiedział hiszpański rzecznik praw dzieci Arturo Canaldo. Armani wycofał się z kampanii‚ tłumacząc, jak zwykle w takich wypadkach‚ że nic złego nie miał na myśli‚ jest zaskoczony niewłaściwą interpretacją jego dobrych intencji.
O ile u Armaniego dzieci reklamowały rzeczy dla dzieci‚ o tyle w styczniowym numerze "Vanity Fair" bohaterką sesji dorosłej mody jest 12-letnia Dakota Fanning. Nieletnią blond gwiazdę ubraną w suknie m.in. od Diora i Chanel‚...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta