Klient oczekuje więcej
Sieci sklepów firmowych
Klient oczekuje więcej
Coraz więcej polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, zniechęconych wysokimi marżami i nieatrakcyjnym -- ich zdaniem -- wyeksponowaniem najlepszych nawet towarów, decyduje się na założenie sieci własnych sklepów firmowych. Zdecydowały się już na to trzy notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych spółki odzieżowe: Próchnik SA, Wólczanka SA i Vistula SA, które w przyszłości zamierzają nawet produkować wspólne kolekcje, jako że -- mimo iż wszystkie szyją ubrania -- ze sobą jednak nie konkurują. Pierwszy ich wspólny salon z prawdziwego zdarzenia -- przy rondzie ONZ w Warszawie -- ma obroty tak wysokie, że przekroczyły one najśmielsze oczekiwania.
Polski klient coraz częściej szuka dobrej marki. Trudniej jest ją znaleźć w sklepach sprzedających wyroby wielu producentów, a nawet bardzo dobre towary są wciśnięte, kiepsko oświetlone. Salon firmowy daje także gwarancję jakości, oczekujemy również, że jeśli akurat nie ma tam tego, czego akurat się szuka, to otrzymamy dokładną informację, kiedy powinniśmy do sklepu wrócić.
Bardzo dobre wyniki mają sklepy firmowe wielkich firm kosmetycznych. Tam oczekujemy fachowej porady, jak pielęgnować cerę i jakie kosmetyki są dla nas najbardziej odpowiednie. Większość renomowanych salonów zatrudnia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta