Bardziej rzeczowa, mniej agresywna
Elity oceniają kampanię wyborczą
Bardziej rzeczowa, mniej agresywna
Stosunkowo dobrze, w opinii przedstawicieli polskich elit politycznych, gospodarczych i intelektualnych, wypada obecna kampania wyborcza w porównaniu z poprzedzającą wybór prezydenta w 1990 roku. Dość często jest oceniana jako mniej agresywna i bardziej rzeczowa. Stopniem populizmu przypomina wielu badanym kampanię sprzed 5 lat, natomiast ustępuje tamtej pod względem budzonego w społeczeństwie zainteresowania. Telefoniczną sondę przeprowadziło CBOS na zlecenie "Rzeczpospolitej" w ubiegłym tygodniu.
Patrząc na wyniki naszej sondy trzeba brać pod uwagę to, że badani porównują wspomnienia, być może ograniczone tylko do ogólnych zarysów, z tym, czego właśnie doświadczają. Po pięciu latach zapewne mało kto pamięta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta