Zara Home chce urządzić warszawskie salony
Kolejna sieć sklepów rusza do walki o 8 mld złotych, które Polacy wydają rocznie na meble i akcesoria wyposażenia mieszkań. Pierwszy salon Zara Home pojawi się w przyszłym roku prawdopodobnie w Warszawie
Planujemy otworzyć w ciągu trzech lat 10 – 15 placówek Zara Home. Rozmawiamy już z kilkoma centrami handlowymi w Warszawie – podkreśla Marcin Pałażej, dyrektor generalny spółki Zara Polska. – Znalezienie lokalu nie jest łatwe, a zależy nam na prestiżowych lokalizacjach. Gdyby nie to, marka już byłaby obecna w Polsce.
Zara Home należąca do hiszpańskiego koncernu Inditex jest prawdziwym potentatem – ma 173 sklepy głównie w Europie oraz na Bliskim Wschodzie i w Meksyku. Można w nich kupić nie tylko meble, ale także tkaniny ozdobne, sztućce, czy szkło.
Szafy na ciuchy
Marka Zara na razie jest znana w Polsce z sieci sklepów z ubraniami. Jak dotąd firma otworzyła tutaj 16 placówek. Teraz jednak skusił ją potencjał innego rynku, którego wartość przekracza 8 mld zł....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta