Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama reklamy

27 października 1995 | Media, Internet | TW

Reklama reklamy

Reklamuje się nie tylko produkty i usługi, ale także samą reklamę. Jedną z najskuteczniejszych form promocji agencji są oczywiście nagrody na znanych festiwalach filmów reklamowych. Agencje zamieszczają także swoje autoreklamy w prasie branżowej. Mają też inne pomysły na promocję, na przykład kartki świąteczne i wernisaże.

To, które reklamy są czyim dziełem, jest zwykle wiadome tylko wąskiemu gronu osób. Tylko czasem na reklamach prasowych i billboardach możemy znaleźć w rogu malutkie logo agencji. Nie wszyscy klienci się na to godzą, uważając, że może to niepotrzebnie rozpraszać odbiorcę. Agencje muszą dbać więc owłasną promocję, gdyż inaczej jako autorzy prac pozostałyby anomimowe.

Kaseta w pudełku

Aby pozyskać nowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 603

«
  • październik
  • 1995
»
PnWtŚrCzPtSbNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament