Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z wiedzą na podbój świata reklamy

26 października 1993 | Styl życia | EL

Z wiedzą na podbój świata reklamy

Marketing międzynarodowy to bardzo szerokie pojęcie. Na czym polega konkretnie pani praca?

Zajmuję się przede wszystkim nadzorowaniem wstępnych i dalszych badań rynkowych. W stępne polegają na kontaktowaniu się z konsumentem, a dalsze na dogłębnej analizie rynku. Nie działam jednak na jednym wybranym obszarze, ale w zakresie ogólnoeuropejskim. U kończyłam studia o specjalizacji marketing międzynarodowy i od początku pasjonowały mnie relacje ekonomiczne pomiędzy państwami o różnych kulturach.

Dlaczego zdecydowała się pani zaprezentować wyniki badań marketingowych na temat Japonii właśnie w Polsce?

Polska jest pierwszym krajem wschodnioeuropejskim, w którym zdecydowałam się przedstawić rezultaty badań na temat wizerunku japońskich produktów na naszym kontynencie. Moją prezentacje mogą wykorzystać polscy biznesmeni jako wzór przy prowadzeniu badań na temat waszych polskich produktów. Uważam, że polski rynek jest jednym z najważniejszych i najsolidniejszych w całej grupie krajów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 98

Spis treści
Zamów abonament