Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rośnie liczba osób rezygnujących z płatnej telewizji

11 lutego 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Liczba osób, które rezygnują  z płatnej telewizji na rzecz  np. wideo w Internecie, będzie rosła. Nie na tyle jednak, by mogło to zagrozić działalności operatorów takich usług. ∑
źródło: Rzeczpospolita
Liczba osób, które rezygnują z płatnej telewizji na rzecz np. wideo w Internecie, będzie rosła. Nie na tyle jednak, by mogło to zagrozić działalności operatorów takich usług. ∑

W ubiegłym roku z płatnej telewizji na rzecz innych, analogicznych usług, np. w Internecie, zrezygnowało na świecie zaledwie 1,19 mln ludzi, czyli 0,18 proc. użytkowników takiej usługi – wynika z najnowszych danych Informa Telecoms & Media.

To niewielki odsetek, który na razie nie wpłynie na losy płatnej telewizji, ale będzie on rósł. – Wpływ tego zjawiska na razie był bardzo ograniczony, ale to może się zmienić, w miarę jak alternatywne usługi będą się poprawiać i stawać coraz bardziej atrakcyjne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8850

Spis treści
Zamów abonament