Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mała firma to też klient

06 kwietnia 2011 | Ekonomia | Agnieszka Łakoma
Ceny energii dla małych firm są wysokie. A różnice w ofertach minimalne. To zniechęca klientów do zmiany sprzedawcy.
źródło: Rzeczpospolita
Ceny energii dla małych firm są wysokie. A różnice w ofertach minimalne. To zniechęca klientów do zmiany sprzedawcy.

Dotychczasowa oferta dla małego biznesu, czyli stała cena, nie wystarcza

Z nowymi promocyjnymi ofertami dostaw elektryczności dla małych i średnich firm ruszają właśnie niemiecki koncern RWE, obsługujący głównie Warszawę, oraz gdańska grupa Energa. Obie firmy – jak wynika z nieoficjalnych informacji – na początku roku wprowadziły jednak kilkuprocentowe podwyżki cen właśnie dla tej grupy odbiorców biznesowych. Wyższe cenniki stosują też Polska Grupa Energetyczna i Vattenfall, oferty nie zmienił Tauron, ale – w opinii konkurencji – jego ceny i tak są wysokie.

Klienci Energi mogą od poniedziałku zawierać umowy na zakup energii po stałej cenie do końca 2012 r. Natomiast od dziś RWE uruchamia kampanię, zapewniając, że można zaoszczędzić nawet 10 proc. wydatków. Nowi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8896

Spis treści
Zamów abonament