Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zakupowe okazje dla firm

30 września 2011 | Ekonomia | PM

Na świecie działa już kilkanaście serwisów zakupów grupowych dla firm. Pierwszy ruszył też w Polsce. W czerwcu działalność rozpoczął B2Bdeal.pl i zdobył już 45 tys. użytkowników.

– Otrzymujemy dziesiątki zapytań dotyczących sprzedaży oraz kupna usług i produktów – mówi jego właściciel Tomasz Krobski. Najpopularniejsze oferty to kupony na pozycjonowanie, reklamę na Facebooku oraz Google Adwords, a także hosting WWW. Podobnie jak w przypadku serwisów konsumenckich przyciągają ceny. Czy takie serwisy mogą być zagrożeniem dla Groupona czy Grupera?

– Koncentrujemy się na rozwijaniu podstawowego modelu biznesowego. W naszym portfolio mamy też jednak propozycje dla małych firm – mówi Marcin Szałek z Groupon Polska.

Wydanie: 9044

Wydanie: 9044

Spis treści
Zamów abonament