Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stagnacja na rynku outdooru może potrwać

25 stycznia 2012 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Nie sprawdziły się prognozy wzrostu przychodów o 5 proc. W 2011 roku obroty się nie zwiększyły, a w kolejnym może być podobnie.
źródło: Rzeczpospolita
Nie sprawdziły się prognozy wzrostu przychodów o 5 proc. W 2011 roku obroty się nie zwiększyły, a w kolejnym może być podobnie.

Fuzje i przejęcia w mediach i telekomunikacji zaszkodziły wynikom

Przychody branży były w 2011 r. zbliżone do osiągniętych rok wcześniej i wyniosły 599,2 mln zł – poinformowała Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej reprezentująca prawie cały rynek. Rozczarowani mogą być zatem ci, którzy oczekiwali, że 2011 r. – rok rebrandingu sieci komórkowej Era na T-Mobile oraz wyborów – przyniesie właścicielom tablic ulicznych wynik nawet o 5 proc. lepszy niż rok wcześniej.

Lech Kaczoń, prezes IGRZ, uważa, że na kondycji branży zaważyły takie elementy jak  zmniejszenie liczby nośników reklamy o blisko 3 tysiące czy kłopoty Stroera w I połowie roku z koncepcją sprzedaży w grupie powstałej po przejęciu News Outdoor.

– Osłabła także w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9140

Wydanie: 9140

Spis treści
Zamów abonament