Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miejsce profesjonalnej obsługi

12 września 2013 | Poczta Polska
źródło: materiały prasowe

Chcemy, aby Poczta kojarzyła się przede wszystkim z miejscem profesjonalnej obsługi klientów. To zmiana nie tylko pod względem jakości obsługi, ale także funkcjonalności placówki oraz mentalności samych pracowników. Nowe placówki mają w przyjazny dla klientów sposób oferować im całą paletę produktów Grupy Poczty Polskiej.

Jednak placówka nie jest zamkniętym projektem. Sieć sprzedaży Poczty Polskiej może zostać poszerzona o kolejne usługi i dlatego proponujemy, aby były w nich dostępne e-usługi administracji państwowej. Już trwają prace nad możliwością potwierdzenia profilu zaufanego na portalu ePUAP w placówkach Poczty, ale możliwe jest pójście dalej. Mamy największą sieć sprzedaży w kraju, dzięki której możemy przybliżyć administrację państwową Polakom. Poczta może stać się integralną częścią projektu e-government.

JANUSZ WOJTAS, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaź i marketing

Wydanie: 9637

Wydanie: 9637

Spis treści
Zamów abonament