Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nazwa też łowi wyborców

12 września 2013 | Druga strona | Agnieszka Kalinowska
Eryk Mistewicz, ekspert marketingu politycznego
źródło: Rzeczpospolita
Eryk Mistewicz, ekspert marketingu politycznego

Eryk Mistewicz, ekspert marketingu politycznego

◊: Janusz Palikot myśli nad nową nazwą dla swojej partii. Słusznie?

Eryk Mistewicz: Nie, to błąd. Ten ruch, wymuszony przez jego nowych koalicjantów, osłabi brand ugrupowania. Wyborcy Janusza Palikota głosowali na lidera, nie na program. Personalizacja była ogromnym atutem. Zmiana nazwy osłabi tę partię. To będzie bardzo kosztowny rebranding.

Jakie słowa powinny się znaleźć w nazwie partii?

To zawsze jest synergia: dobre brzmienie, dobra...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9637

Wydanie: 9637

Spis treści
Zamów abonament