Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żywność chce się promować

10 października 2013 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Producenci mięsa najbardziej aktywni
źródło: Rzeczpospolita
Producenci mięsa najbardziej aktywni

Przemysł spożywczy. Do Agencji Rynku Rolnego trafiło pięć wniosków 
o unijne wsparcie kampanii promocyjnych. Ich budżety przekraczają 17 mln euro.

Polska ma na swoim koncie już 22 programy dotyczące promocji żywności. Ich wartość to 67,5 mln euro, czyli ponad  280 mln zł. Wkrótce liczba ta może się zwiększyć. Do 30 września br. do Agencji Rynku Rolnego (ARR) trafiło bowiem pięć kolejnych projektów.

– Tak duża liczba wniosków pozytywnie nas zaskoczyła – mówi „Rz" Piotr Kondraciuk, dyrektor biura promocji ARR. – To, ile z nich trafi do Komisji Europejskiej, będzie zależało od wyników analizy na poziomie krajowym. Będą znane pod koniec listopada.

Na odpowiedź urzędników z Brukseli, którzy podejmują ostateczną decyzję, komu przyznać pieniądze, trzeba będzie poczekać kolejne dwa – trzy miesiące.

Od Chin po USA

W turze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9661

Wydanie: 9661

Spis treści
Zamów abonament