Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsument nie zrozumie sprzedawcy

25 października 2013 | Druga strona | Agnieszka Kalinowska
Aleksandra Jaworska-Surma
źródło: archiwum prywatne
Aleksandra Jaworska-Surma

Rozmowa: 
Aleksandra Jaworska-Surma, ekspert w dziedzinie marketingu

Rz: Trwa spór o zakaz handlu w niedziele. Zwolennicy twierdzą, że zakupy można robić każdego innego dnia, przeciwnicy, że nie mają czasu. A w rzeczywistości?

Aleksandra Jaworska-Surma: Odpowiem na to pytanie z perspektywy postaw konsumentów. Głosy mówiące o tym, że można robić zakupy w każdy inny dzień, a nie w niedzielę, to często głosy ludzi, którzy w niedziele pracują. Wizyta w centrum handlowym to nie są tylko sprawunki, z czym można się uporać w inny dzień. Trzeba pamiętać, że tempo życia wzrosło i ludzie nie zawsze mają czas na to, by w tygodniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9674

Wydanie: 9674

Spis treści
Zamów abonament