Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czasem można zwrócić towar po 10 dniach

25 października 2013 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Jeżeli sprzedawca w sklepie internetowym nie poinformuje konsumenta o jego prawach, to termin na odstąpienie od umowy zostaje wydłużony.

Czytelnik kupił przez Internet kask rowerowy. Okazał się za mały. Odesłał więc towar, ale sklep nie chciał go przyjąć ani zwrócić pieniędzy, klient przekroczył bowiem ustawowy termin dziesięciu dni na zwrot produktu. Sprzedawca z kolei nie poinformował klienta o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy. Czy sklep powinien zatem przyjąć towar?

Jeżeli sprzedawca nie informuje klienta o prawach przysługujących konsumentom, to termin na zwrot towaru kupionego przez Internet zostaje wydłużony z dziesięciu dni do trzech miesięcy. I to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9674

Wydanie: 9674

Spis treści
Zamów abonament