Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z interwencją i awarią pod jeden numer

25 października 2013 | Życie Warszawy | Janina Blikowska
Do CKM będzie można zgłaszać np. informacje o powalonych drzewach (na zdjęciu ul. Ciołka po nawałnicy z 2010 r.)
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Do CKM będzie można zgłaszać np. informacje o powalonych drzewach (na zdjęciu ul. Ciołka po nawałnicy z 2010 r.)

19115 – to numer do Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, które zacznie działać od listopada.

Ratusz szykuje rewolucję w kontaktach z warszawiakami. – Idea Centrum Komunikacji z Mieszkańcami jest prosta. Będzie tam można zgłaszać sprawy związane z działaniem miasta – mówi  Bartosz Milczarczyk, rzecznik ratusza.

Jak tłumaczy, mieszkańcy nie będą już musieli dowiadywać  się, która z instytucji odpowiada za dziurawą jezdnię albo komu podlegają niedziałające latarnie: – Wystarczy, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9674

Wydanie: 9674

Spis treści
Zamów abonament