Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy cukiernicze walczą o klientów

14 kwietnia 2014 | Ekonomia i rynek
Wyroby czekoladowe to największa część polskiego rynku słodyczy
źródło: Rzeczpospolita
Wyroby czekoladowe to największa część polskiego rynku słodyczy

Słodycze | Koncerny usilnie starają się zwiększać sprzedaż.
Dlatego nie szczędzą pieniędzy na reklamę.

katarzyna kucharczyk

Ponad 6 mln zł na reklamę swojej marki Kinder w prasie, radiu i telewizji wydał od początku roku koncern Ferrero. Zdeklasował takie marki, jak Milka i Wedel. Jednak to te dwie ostatnie mogą się pochwalić najwyższą liczbą wzmianek w portalach i mediach społecznościowych – informuje Instytut Monitorowania Mediów. Wedel i Milka pod tym względem zdecydowanie zdeklasowały konkurentów.

Eksport szansą dla producentów

Polacy wciąż tną wydatki i rynek słodyczy rośnie powoli. Stosunkowo dużą dynamiką może się pochwalić tylko segment marek własnych, które dominują w dyskontach.

Trudna sytuacja na rynku krajowym sprawia, że dużą szansą dla producentów słodyczy może być eksport.  Zresztą, niektóre koncerny już teraz gros swojej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9814

Wydanie: 9814

Spis treści
Zamów abonament