Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka chce być twoim przyjacielem

21 czerwca 2014 | Kraj
Kosmetyczna firma Ziaja od dwóch lat rozwija placówki Ziaja dla Ciebie. Traktuje to jako projekt marketingowy, który przybliża markę konsumentom i daje szansę na pokazanie pełnej oferty, co jest niemożliwe na krótkiej półce drogerii czy supermarketu
autor zdjęcia: Mateusz Dąbrowski
źródło: Fotorzepa
Kosmetyczna firma Ziaja od dwóch lat rozwija placówki Ziaja dla Ciebie. Traktuje to jako projekt marketingowy, który przybliża markę konsumentom i daje szansę na pokazanie pełnej oferty, co jest niemożliwe na krótkiej półce drogerii czy supermarketu

Nawet pomysłowe reklamy już nie wystarczą. Marki teraz nas bawią, pytają o radę i robią wszystko, by być blisko.

Anita Błaszczak

W najnowszej akcji promocyjnej Coca-Coli można było trafić na „szczęśliwą" nakrętkę butelki i wygrać piłkę futbolową – replikę tej ze stadionów Brazylii. Jednocześnie, włączając się w akcję marketingową koncernu, można poczuć się jak społecznie odpowiedzialny konsument, bo taką samą piłkę firma przekazywała szkołom uczestniczącym w młodzieżowym turnieju Coca-Cola Cup.

Promocja była lokalnym pomysłem, ale koncern na całym świecie stawia na połączenie marketingu z CSR, czyli społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Młodzi aktywni

Coca-Cola nie może spocząć na laurach, tym bardziej że w zeszłym roku utraciła pozycję najcenniejszej marki w rankingu Interbrand. Odebrał ją Apple, który jednak w tym roku zaliczył głośny spadek z piedestału w rankingu BrandZ100 firmy Millward Brown, dowodząc, że w świecie marketingu nawet najsilniejsza pozycja nie jest dana raz na zawsze.

Markowi potentaci szukają więc coraz to nowych sposobów, by przyciągnąć uwagę i zaangażowanie konsumentów, próbując choćby trochę zwiększyć ich lojalność. Jak wskazuje Marek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9869

Wydanie: 9869

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament