Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czas na porządki

16 listopada 2015 | Życie Krakowa i Małopolski

Na początku października krakowscy radni przyjęli uchwałę, która ma jednoznacznie określić zasady umieszczania w przestrzeni publicznej reklam.

Działania lokalnych polityków to wynik wprowadzenia w życie przepisów dotyczących uchwalonej niedawno tzw. ustawy krajobrazowej.

– Kraków chce skorzystać z możliwości, jakie daje ta ustawa. Oznacza to, że będziemy mogli stworzyć przepisy lokalne, które uporządkują przestrzeń miejską w zakresie reklam, ogrodzeń i małej architektury – przekonuje wiceprezydent Krakowa Elżbieta Koterba.

Ustawa krajobrazowa może mocno uderzyć w przemysł reklamy zewnętrznej, który w przypadku Krakowa zdążył już zawłaszczyć wiele ważnych dla miasta przestrzeni. —jsch

Wydanie: 10296

Wydanie: 10296

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament