Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czeski marketing

02 grudnia 1998 | Moja Kariera | EB

Czeski marketing

Zagraniczne marki proszków do prania weszły przebojem na rynki państw Europy Środkowej. Podbiły serca wszystkich gospodyń domowych głównie za sprawą reklamy porównawczej. W zestawieniu ze "zwykłym proszkiem do prania" Ariel, Wizir, Omo wypadają doskonale. Czesi potrafią jednak być przekorni. Lokalna firma Dedra wprowadziła na rynek Běžný Prací Prášek, czyli "zwykły proszek do prania". Białe opakowanie z prostym napisem wygląda identycznie, jak w telewizyjnych reklamówkach zagranicznych konkurentów. Proszek sprzedaje się wyśmienicie, mimo skromnego budżetu marketingowego. Darmową reklamę tego produktu co wieczór można obejrzeć w telewizyjnych blokach reklamowych. Ironia i humor zawsze tak samo dobrze oddziałują na ludzi.

e. b.

Brak okładki

Wydanie: 1559

Spis treści
Zamów abonament