Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nasze ciuchy w Dubaju

13 listopada 2008 | Styl życia | Joanna Bojańczyk

Firma Tatuum to trendy w inteligentnym przekładzie na język życia codziennego. Prostota, naturalność, jakość – oto dewiza firmy. Wyznawcy ekstremów nie znajdą tu nic dla siebie.

Polscy klienci znają Tatuum od 1999 roku; początki wydawały się mało wyraziste, ubraniom brakowało „zęba”. Przez ostatnie lata kolekcje nabrały charakteru. Doceniają to także za granicą – firma Kan, właściciel Tatuum, otworzyła już 100 sklepów w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Niemczech, na Ukrainie. Jest nawet sklep w Nowosybirsku. Teraz ekspansja zagraniczna rozszerza się za morza. Pierwszy sklep firmowy otwarto w Dubaju. W The Dubai Mall, największym centrum rozrywkowym na świecie, polska marka sąsiadować będzie z 1200 innymi z całego świata. Czy jej stonowany styl chwyci u miłośników wszystkiego, co złote i markowe, przekonamy się wkrótce.

Brak okładki

Wydanie: 8166

Spis treści
Zamów abonament