Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na poczęstunek można zaliczyć do kosztów

09 marca 2009 | Gazeta prawa i podatków | Michał Maszewski

Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów działalności wydatki na zakup napojów i poczęstunku dla klientów i pracowników uczestniczących w targach. Wydatki te muszą być jednak poniesione w celu osiągnięcia lub zachowania przychodów

Wielu przedsiębiorców rozliczających się według zasad określonych w ustawie o PIT regularnie uczestniczy w targach i wystawach, na których prezentuje swoje wyroby i usługi. Dzięki temu mogą nawiązać nowe kontakty handlowe i zwiększyć liczbę klientów.

Część przedsiębiorców ma jednak problemy z rozliczeniem niektórych wydatków związanych z targami i wystawami. Kupują napoje i zapewniają skromny poczęstunek dla dotychczasowych i potencjalnych klientów odwiedzających ich stoiska, a także dla pracowników obsługujących targi. Część właścicieli firm ma jednak wątpliwości, czy wydatki na te cele można zaliczyć do kosztów działalności gospodarczej.

Trzeba spełnić warunki

W ustawie o PIT...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8262

Spis treści
Zamów abonament