Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podczas Euro 2012 niektóre rodzaje marketingu będą zakazane

18 marca 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Rząd ma przygotować specjalne przepisy, które określą, jakie formy reklamy, handlu i promocji będą zabronione podczas dużych imprez sportowych w Polsce

Nasz kraj musi bowiem skutecznie zabezpieczyć prawa własności intelektualnej podczas turnieju finałowego mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Powstanie specjalna ustawa, która określi, jak chronić znaki towarowe związane z turniejem i jego sponsorami, jak blokować tzw. marketing pasożytniczy (czyli sugerowanie w celach komercyjnych związków z organizatorami imprezy).

Z symboli mistrzostw i statusu oficjalnego sponsora mogą korzystać tylko firmy, które mają odpowiednie umowy z UEFA.

Tymczasem wielu przedsiębiorców wykorzystuje tego rodzaju wydarzenia sportowe do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8270

Spis treści
Zamów abonament