Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nienowoczesny wizerunek Polski

20 czerwca 2009 | Ekonomia | Adam Woźniak
Made in Poland. Znajomość polskich produktów jest niewielka. W Chi- nach, największym rynku, przeciętny mieszkaniec nie zna żadnej polskiej marki.
źródło: Rzeczpospolita
Made in Poland. Znajomość polskich produktów jest niewielka. W Chi- nach, największym rynku, przeciętny mieszkaniec nie zna żadnej polskiej marki.

Nasz kraj jest słabo rozpoznawalny za granicą. Nadal kojarzy się głównie z wódką i Lechem Wałęsą

We wskazaniach ponad 2,5 tys. respondentów z Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej oraz Azji pytanych przez amerykańską sieć telewizyjną CNN o kraj, który chcieliby odwiedzić, Polska zajęła dopiero 33....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8349

Spis treści
Zamów abonament