Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Airbus musi odzyskać zaufanie klientów

01 lipca 2009 | Świat | Aleksandra Rybińska

Allyson Stewart-Allen, dyrektor firmy konsultacyjnej International Marketing Partners

Rz: Jak radzą sobie takie firmy jak Airbus z nagłym pogorszeniem wizerunku?

Allyson Stewart-Allen: Kiedy firmy przeżywają kryzys wizerunkowy, jak obecnie Airbus, natychmiast podej-mują kroki, by przywrócić zaufanie klientów. Jeśli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8358

Spis treści
Zamów abonament