Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podatkowa infolinia działa już ponad trzy lata

30 września 2009 | Prawo | Grażyna J. Leśniak

Krajowa Informacja Podatkowa udzieliła ponad 2,1 mln odpowiedzi na telefoniczne pytania

Ministerstwo Finansów podsumowało działalność Krajowej Informacji Podatkowej, która od 3 lipca 2006 r. ma w kraju cztery biura: w Bielsku-Białej, Lesznie, Płocku i Toruniu.

Z raportu funkcjonowania KIP wynika, że zdecydowanie najwięcej, bo 1 108 271 udzielonych odpowiedzi (w ogólnej liczbie 2 184 433), dotyczyła podatku dochodowego od osób fizycznych i zeznań rocznych.

Drugi pod względem liczby udzielonych odpowiedzi był podatek od towarów i usług, czyli VAT (875 023), a trzeci – podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) – pracownicy podatkowej infolinii udzielili 196 546 dotyczących go odpowiedzi. Najmniej było pytań o e-deklaracje (4342) i podatek akcyzowy (251).

Brak okładki

Wydanie: 8435

Spis treści
Zamów abonament