Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Albo wymiana, albo naprawa

17 maja 2010 | Prawo | jek

Konsument nie jest bezbronny, może się domagać nawet zwrotu pieniędzy

Zdarza się, że kupiony właśnie towar po prostu nagle przestał funkcjonować. Zwykle oznacza to, że ma on wadę. W języku prawniczym mówi się wówczas, że jest niezgodny z umową. Oznacza to często, że nie nadaje się do celu, do jakiego jest używany, bądź nie ma właściwości, jakimi powinien się charakteryzować, albo też został nieprawidłowo zamontowany lub uruchomiony.

Co wtedy robić? Konsument nie jest w takiej sytuacji bezbronny. Jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8624

Spis treści
Zamów abonament