Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Małe szanse na zwrot zakupów internetowych

17 maja 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Nie poprawia to jednak w widoczny sposób bezpieczeństwa transakcji. Wielkim problemem pozostają reklamacje.
źródło: Rzeczpospolita
Nie poprawia to jednak w widoczny sposób bezpieczeństwa transakcji. Wielkim problemem pozostają reklamacje.

Wiele e-sklepów łamie prawo i nie przyjmuje zwrotu wcześniej zakupionych towarów. Federacja Konsumentów i UOKiK dostają coraz więcej skarg na takie praktyki

Zgodnie z prawem towary zakupione poza siedzibą przedsiębiorstwa (tzw. sprzedaż na odległość) mogą zostać w ciągu dziesięciu dni zwrócone bez podawania przyczyn. To jednak tylko teoria.

Od wielu czytelników dostajemy skargi, że zdecydowana większość sklepów internetowych albo skraca ten termin tylko do dwóch dni albo w regulaminie zastrzega, że zwroty nie są przyjmowane. – Dostałam paczkę z zamówionymi butami, jednak w innym kolorze. Sprzedawca odmówił...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8624

Spis treści
Zamów abonament