Mieć dobrego partnera
Mieć dobrego partnera
Rozmowa z Joanną Chatizow i Beatą Przybyszewską-Kujawą, właścicielkami Centrum Kosmetologicznego spółka zo. o.
-- Co robi Centrum?
-- Tworzy wartości, na które jest popyt i za które ktoś chce zapłacić.
-- Dostarcza informacji na temat nowoczesnych tendencji w kosmetyce i kosmetologii.
-- Kojarzy interesy pomiędzy producentami kosmetyków a odbiorcami produktów: kosmetyczkami, właścicielami drogerii.
Tak odpowie albo Joanna Chatizow, albo Beata Przybyszewska-Kujawa. Nie ma zresztą znaczenia, która z nich. Do końca naszej rozmowy nie dojdzie do różnicy zdań w kwestiach dotyczących firmy.
Z zawodu są kosmetyczkami. Mają za sobą pracę w renomowanych gabinetach kosmetycznych. Beata Przybyszewska-Kujawa przez kilka lat prowadziła własny gabinet. Zawsze interesowało je to, co nowe w kosmetyce i kosmetologii. Kiedy obie zostały wybrane do zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kosmetycznego, zbliżenie nastąpiło niejako w sposób naturalny.
Joanna Chatizow:
-- Mamy ten sam punkt widzenia na to, co chcemy robić.
Beata Przybyszewska-Kujawa:
-- Nasze partnerstwo kształtuje ta sama profesja i stawiane sobie wysokie wymagania.
Wszystko zaczęło się od Kongresu Kosmetologicznego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta