Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pesymistyczny koniec roku

16 października 1996 | Gazeta | DE

Sondaż konsumencki dla "Rzeczpospolitej"

Pesymistyczny koniec roku

W październiku, jak wynika z badań Demoskopu prowadzonych dla "Rzeczpospolitej", nastąpiło zdecydowane pogorszenie nastrojów wśród konsumentów.

Zmniejszyła się skłonność do zakupów, przybyło sceptycznych ocen sytuacji gospodarczej i perspektyw na przyszłość. Przyczyniły się do tego zarówno wzrost cen żywności, jak wydarzenia polityczne, m. in. dyskusja o przyszłorocznych podatkach. Można sądzić, że ostatnie miesiące roku, oprócz okresu tuż przed Bożym Narodzeniem, również upłyną pod znakiem konsumenckiego pesymizmu.

D. E.

Szczegóły8

Brak okładki

Wydanie: 887

Spis treści
Zamów abonament