Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Duże telewizje czeka trudny rok

03 stycznia 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wyniki największych stacji tv w 2011 roku
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki największych stacji tv w 2011 roku

Media. Raczej nie mają szans na podwyżki cen reklam, muszą za to rywalizować ze stacjami niszowymi i internetowymi

Znów wy­raź­nie za­zna­czył się od­pływ wi­dzów z naj­więk­szych sta­cji do co­raz licz­niej­szych ka­na­łów te­ma­tycz­nych. Łącz­ny udział w wi­dow­ni czte­rech liderów – TVP 1, TVP 2, TVN i Pol­sa­tu – wy­no­sił już we­dług da­nych in­sty­tu­tu Nie­lsen Au­dien­ce Me­asu­re­ment tyl­ko 60,16 proc. (sys­te­ma­tycz­nie spa­da: rok wcze­śniej by­ło jesz­cze 62,89 proc.). – Udział ka­na­łów te­ma­tycz­nych w ryn­ku re­kla­my te­le­wi­zyj­nej w 2011 ro­ku mógł wy­no­sić już 22 – 23 proc. Na ko­niec przy­szłe­go ro­ku z pew­no­ścią się­gnie 25 proc. i da­lej bę­dzie rósł – sza­cu­je Piotr Bień­ko, wi­ce­pre­zes do­mu me­dio­we­go Co­de­me­dia.

Słaby rynek reklamy

Wy­ni­ka to za­rów­no z te­go, że ka­na­łów te­ma­tycz­nych jest co­raz wię­cej, jak i z te­go, że co­raz wię­cej ich wi­dzów obej­mu­ją ba­da­nia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9122

Wydanie: 9122

Spis treści
Zamów abonament