Więcej reklam w iPadowych magazynach
Wśród 58 amerykańskich magazynów, które poddały się badaniu zliczającemu powierzchnie reklamowe w papierowych i elektronicznych wydaniach, reklamy na iPadach stanowią już 37 proc.
Jak wynika z danych Stowarzyszenia Wydawców Magazynów (AMM, The Association of Magazine Media), w branych pod lupę magazynach wydawców z całego świata wydawanych w USA w I półroczu tego roku kolumn reklamowych było wprawdzie o 1 proc. mniej niż rok wcześniej (24,6 tys.), ale ich odpowiedników wyprodukowanych z myślą o iPadach było więcej niż rok wcześniej o prawie jedną czwartą (24,5 proc.) – 14,3 tys. Dzięki temu we wspólnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta