Mikrofirmy mają skuteczne sposoby na kryzys
Rozmowa: Tomasz Pol, dyrektor Pionu Zarządzania Produktami w Citi Handlowy, członek kapituły konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku 2013.
„Rz": Jak w przeciągającym się kryzysie radzą sobie mikroprzedsiębiorcy?
Tomasz Pol: Obraz jest przynajmniej w części optymistyczny. Większość, bo 80 proc., przyznaje, że ich firma odczuwa skutki kryzysu, ale jednocześnie ponad 70 proc. wyszukuje skutecznych sposobów, by ten negatywny wpływ zmniejszyć. Ich zdaniem kryzysowy dołek już za nimi, a wyniki na koniec 2013 r. nie powinny być gorsze niż rok wcześniej. Tak wynika z badania, jakie przeprowadziliśmy z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowym. Głównym remedium na kryzys jest zmniejszanie kosztów lub wprowadzanie na rynek nowych produktów. Spora część przyznaje, że w przezwyciężaniu tego kryzysu pomaga im pamięć o tym, co się działo na rynku w latach 2008–2009....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta