Przebić się przez szklany sufit
Przebić się przez szklany sufit
Rozmowa z Lynn Povich, redaktorem naczelnym "Working Woman", amerykańskiego magazynu dla kobie interesu
Czy wydawanie miesięcznika dla kobiet interesu jest dobrym interesem?
Tak, oczywiście. Wprawdzie koncern, który wydaje "Working Woman", ma jeszcze kilka innych tytułów, również o większych nakładach, ale nasz miesięcznik przynosi spore zyski. Przy nakładzie 700 tys. egzemplarzy, subskrypcji w wysokości 95 proc. nakładu i sporej liczbie reklam jesteśmy miesięcznikiem dochodowym.
Kto jest waszym typowym czytelnikiem?
Kobieta mniej więcej czterdziestoletnia, zajmująca się interesami średnio od piętnastu lat, bardzo często czytelniczka innych magazynów. Połowa naszych prenumeratorek, a 95 proc. miesięcznika rozchodzi się w prenumeracie, to kobiety pracujące przeważnie na stanowiskach; około 43 procent to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta