Wielkanoc bez szaleństw w sklepach
Na zbliżające się święta Polacy wydadzą trzy razy mniej niż na Boże Narodzenie.
Wielkanocne zakupy na finiszu, szczyt ruchu w sklepach przypadał w miniony weekend, dlatego wiele sieci zdecydowało się na skrócenie czasu pracy w najbliższą sobotę.
– Każde święta zajmują w kalendarzu sieci handlowych specjalne miejsce. Polacy stosunkowo rzadko wyjeżdżają, wiec świętowanie zwykle oznacza po prostu więcej siedzenia za stołem i jedzenia – mówi prezes jednej z sieci.
Nie inaczej wygląda to w przypadku Wielkanocy. Z badania firmy Provident wynika, że przeciętny Polak chce wydać z tej okazji ponad 360 zł. Deklarowana kwota jest podobna jak rok temu, choć w rzeczywistości z powodu deflacji będzie prawdopodobnie niższa: wiele...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta