Pierwsze zwiastuny kampanii wyborczej
Sondaż konsumencki dla "Rzeczpospolitej"
Pierwsze zwiastuny kampanii wyborczej
W lutym, w porównaniu ze styczniem, mierzone przez Demoskop nastroje konsumenckie uległy wyraźnej poprawie. Wzrósł zarówno wskaźnik optymizmu konsumentów (obecnie jest on na poziomie 102 punktów) , jak i wszystkie jego składowe. Przede wszystkim poprawiły się opinie o klimacie gospodarczym w kraju.
Poziom wskaźnika klimatu gospodarczego między styczniem a lutym wzrósł o 6 punktów (do 103 punktów) . Jest to najwyższy wzrost miesięczny tego indeksu w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Znacznie poprawiły się przewidywania na przyszłość, przy stosunkowo stabilnych ocenach sytuacji bieżącej i nie zmienionej praktycznie skłonności do zakupów.
Łaskawsze spojrzenie na klimat gospodarczy
Nastroje konsumenckie w drugim miesiącu 1997 roku odbiegają od sezonowych tendencji, jakie można było obserwować w poprzednich latach. Luty zazwyczaj był miesiącem spadku lub co najwyżej stabilizacji nastrojów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta