Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsumenci mniej optymistyczni

19 marca 1997 | Gazeta | DE

SONDAŻ "RZECZPOSPOLITEJ"

Konsumenci mniej optymistyczni

Nastroje konsumentów były w marcu mniej optymistyczne niż w lutym, a wynikało to głównie z wyraźnie gorszych niż w poprzednim miesiącu ocen sytuacji gospodarczej w kraju. Jak bowiem wskazują badania Demoskopu, deklarowana przez respondentów ocena stanu osobistych finansów kształtowała się lepiej niż w lutym. Podobnie było ze skłonnością do zakupów.

Odnotowane w marcu zmiany nastrojów konsumenckich to, według autorów badań, przede wszystkim skutek występujących ostatnio niepokojów polityczno-społecznych, a także zbliżających się wyborów. Szerzej 8

Brak okładki

Wydanie: 1026

«
  • marzec
  • 1997
»
PnWtŚrCzPtSbNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Spis treści

Raporty

Zamów abonament