Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka produktu

28 marca 1997 | Moja Kariera | AG

Marka produktu

Jak stworzyć silną markę produktu, jak go skutecznie wprowadzić na rynek, promować, reklamować? Seminarium na ten temat organizuje w dniach 20-23 kwietnia br. kielecki oddział stowarzyszenia studenckiego AIESEC.

W seminarium wezmą udział głównie studenci kierunków ekonomicznych oraz przedstawiciele firm i instytucji zajmujących się marketingiem i promocją. O języku reklamy będzie mówił prof. Jerzy Bralczyk, o roli reklamy w budowaniu silnej marki -- dr Jacek Kall. Problematykę sponsoringu sportowego omówi Jan Tomaszewski.

A.

G.

Brak okładki

Wydanie: 1035

Spis treści
Zamów abonament