Kłopoty z kryptoreklamą
Public relations w Polsce (2)
Kłopoty z kryptoreklamą
Public relations to dostarczanie informacji o czymś lub o kimś komuś innemu.
l
Rzecznik prasowy osoby publicznej powiadamiający dziennikarzy o działaniach lub wypowiedziach tej osoby uprawia public relations.
l
Dyrektor ds. marketingu dużej firmy wysyłający klientom informację o jej najnowszym produkcie uprawia public relations.
l
Wiceminister zapraszający prezesa organizacji konsumenckiej na obiad, by przedstawić mu swój punkt widzenia w sprawach zajmujących ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta