Postaw klienta w centrum innowacji
rozmowa | Marcin Siech, dyrektor zarządzający Cybercom Poland.
Słowo „innowacje" stało się ostatnio bardzo modne, ale jest też bardzo pojemne. Jakich branży dotyczą głównie innowacje?
Marcin Siech: Innowacje dotyczą każdej branży, nawet tych, które wydają się bardzo konserwatywne. Przykładem mogą być banki, które do niedawna kojarzyły się z sejfami i wizytą w oddziale. Kilkanaście lat temu pojawił się pierwszy bank internetowy i nagle patrzenie na banki zupełnie się zmieniło. Dziś praktycznie każdy oferuje dostęp do kanałów elektronicznych, a wszechobecny dziś fintech kojarzony jest z dynamicznym postępem. Tego typu zmiany dotyczą wszystkich branż i prędzej czy później technologia zmieni każdą z nich. W Cybercom tworzymy innowacyjne oprogramowanie, które pozwala naszym klientom lepiej realizować ich potrzeby, a nade wszystko napędzić ich biznes w świecie nowych technologii. Tworzymy dla różnorodnych firm, na przykład z branży telekomunikacyjnej, samochodowej czy medycznej. Pracujemy także dla sektora publicznego, głównie w Szwecji i Finlandii.
Czy takie projekty są przeznaczone tylko dla wielkich firm?
Wielkie firmy mają swoje działy R&D, na co te mniejsze często nie mogą sobie pozwolić. Dlatego korzystają one ze wsparcia zewnętrznych partnerów, takich jak nasza firma. Okazało się, że tworzenie innowacji w ten sposób jest na tyle skutecznym i wygodnym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta