Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

14 listopada 2018 | Druga strona
Producenci wódek mieli udane lato. Wzrost w porównaniu z 2017 r. widać zwłaszcza w produkcji. Rynkiem mocnych alkoholi rządzą dziś dwie mody: wódki smakowe i premiumizacja, czyli to, że pijemy mniej, za to droższe alkohole. Mocne trunki stanowią ok. 42 proc. w całym koszyku alkoholi wartym w 2017 r. 32,6 mld zł.
źródło: Rzeczpospolita
Producenci wódek mieli udane lato. Wzrost w porównaniu z 2017 r. widać zwłaszcza w produkcji. Rynkiem mocnych alkoholi rządzą dziś dwie mody: wódki smakowe i premiumizacja, czyli to, że pijemy mniej, za to droższe alkohole. Mocne trunki stanowią ok. 42 proc. w całym koszyku alkoholi wartym w 2017 r. 32,6 mld zł.

Wydanie: 11205

Wydanie: 11205

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament