Reklamowy gadżet w podatkowych kosztach
Spółka, która rozdaje na spotkaniach promocyjnych upominki opatrzone swoim logo, może odliczyć wydatki na ich zakup od przychodu.
Przekazywanie drobnych gadżetów jest działaniem reklamowym. Wydatki można rozliczyć w podatkowych kosztach. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 17 września 2021 r. (0111-KDIB1-3.4010.266. 2021.3.PC).
Wystąpiła o nią spółka produkująca części do samochodów. Prowadzi różne działania marketingowe i reklamowe wspierające sprzedaż. Między innymi przekazuje upominki podczas spotkań promocyjnych, targów pracy czy wizyt uczniów i studentów w czasie tzw....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta