Pracodawcy będą polować na specjalistów od sprzedaży
Przyspieszona cyfryzacja nie zmieniła radykalnie potrzeb kompetencyjnych firm. Najczęściej poszukiwane, ale też najtrudniejsze do pozyskania, są umiejętności sprzedażowe i marketingowe.
Chociaż w ostatnich miesiącach gwałtownie wzrosło w Polsce (podobnie jak na całym świecie) zapotrzebowanie na specjalistów IT, a firmom z tej branży coraz bardziej doskwiera niedobór wykwalifikowanych pracowników, to w skali całego rynku najbardziej deficytowe są kompetencje związane ze sprzedażą i marketingiem. Tak wynika z raportu „Trendy w zatrudnieniu", który przygotowało Polskie Forum HR na podstawie sierpniowego badania 700 pracodawców z siedmiu sektorów.
Na pytanie o kompetencje najtrudniejsze do pozyskania w ciągu ostatniego roku firmy najczęściej (ponad jedna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta