Profesjonaliści kontra amatorzy
INTERNET
Walka o reklamy
Profesjonaliści kontra amatorzy
W Internecie znaleźć można coraz więcej reklam, które często nie są nawet związane bezpośrednio z rynkiem informatycznym. Ponieważ z sieci korzystają miliony osób, umieszczanie w nim ogłoszeń wydaje się dobrym pomysłem. Wielu autorów stron World Wide Web decyduje się na publikowanie swoich informacji w sieci, licząc właśnie na dodatkowe dochody z reklam. Internet nie jest jednak medium podobnym do telewizji, radia czy prasy.
Oczywiście głównym wskaźnikiem opłacalności umieszczania reklam na stronach World Wide Web jest liczba osób, które daną stronę odwiedzą i tym samym reklamę obejrzą. O ile w przypadku radia czy telewizji jest to dość trudne, o tyle ze względu na specyfikę korzystania zsieci komputerowej, liczbę "odwiedzin" danej strony WWW da się ustalić zdużą dokładnością. Serwery, na których umieszczane są strony z reklamami, mogą bowiem odnotować każdego odwiedzającego, co znakomicie ułatwia potem zorientowanie się, jak duże jest grono odbiorców.
Konkurencja hobbistów
Przedsiębiorstwa, a szczególnie wydawcy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta