Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Profesjonaliści kontra amatorzy

08 grudnia 1997 | Nauka i Technika | PK

INTERNET

Walka o reklamy

Profesjonaliści kontra amatorzy

W Internecie znaleźć można coraz więcej reklam, które często nie są nawet związane bezpośrednio z rynkiem informatycznym. Ponieważ z sieci korzystają miliony osób, umieszczanie w nim ogłoszeń wydaje się dobrym pomysłem. Wielu autorów stron World Wide Web decyduje się na publikowanie swoich informacji w sieci, licząc właśnie na dodatkowe dochody z reklam. Internet nie jest jednak medium podobnym do telewizji, radia czy prasy.

Oczywiście głównym wskaźnikiem opłacalności umieszczania reklam na stronach World Wide Web jest liczba osób, które daną stronę odwiedzą i tym samym reklamę obejrzą. O ile w przypadku radia czy telewizji jest to dość trudne, o tyle ze względu na specyfikę korzystania zsieci komputerowej, liczbę "odwiedzin" danej strony WWW da się ustalić zdużą dokładnością. Serwery, na których umieszczane są strony z reklamami, mogą bowiem odnotować każdego odwiedzającego, co znakomicie ułatwia potem zorientowanie się, jak duże jest grono odbiorców.

Konkurencja hobbistów

Przedsiębiorstwa, a szczególnie wydawcy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1250

Spis treści
Zamów abonament