Informacje
W KRAJU
Informacje
11, 1 milionów nowych (czyli 111 miliardów starych) złotych wydała Akcja Wyborcza Solidarność na swoją kampanię wyborczą. Najdrożej AWS kosztowała kampania telewizyjna (prawie 2, 2 miliona złotych) i plakaty wyborcze (ponad 2 mln złotych) . Niemal półtora miliona pochłonęły wydatki na wydrukowanie ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. , ponad milion kosztowała organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sal, sprzętu, nagłośnienie) . Część rachunków AWS dotychczas nie została zapłacona, gdyż AWS zdołała na kampanię zdobyć jedynie 9 mln 280 tys. złotych. Z tej sumy 3, 2 mln pochodziło od organizacji tworzących komitet wyborczy, 1, 6 mln ze środków własnych kandydatów. 756 tysięcy złotych Akcja uzyskała ze sprzedaży cegiełek, 547 tys. z darowizn, 47 tys. ze sprzedaży folderów, plakietek itp. , zaś 22 tys. ze zbiórek publicznych. AWS wzięła na kampanię kredyty bankowe w wysokości ponad 2, 5 mln złotych. Sprawozdanie finansowe podpisane przez pełnomocnika komitetu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta