Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

08 grudnia 1997 | Kraj | DP

W KRAJU

Informacje

11, 1 milionów nowych (czyli 111 miliardów starych) złotych wydała Akcja Wyborcza Solidarność na swoją kampanię wyborczą. Najdrożej AWS kosztowała kampania telewizyjna (prawie 2, 2 miliona złotych) i plakaty wyborcze (ponad 2 mln złotych) . Niemal półtora miliona pochłonęły wydatki na wydrukowanie ulotek, plakietek, znaczków, reklamówek itp. , ponad milion kosztowała organizacja spotkań z wyborcami (wynajęcie sal, sprzętu, nagłośnienie) . Część rachunków AWS dotychczas nie została zapłacona, gdyż AWS zdołała na kampanię zdobyć jedynie 9 mln 280 tys. złotych. Z tej sumy 3, 2 mln pochodziło od organizacji tworzących komitet wyborczy, 1, 6 mln ze środków własnych kandydatów. 756 tysięcy złotych Akcja uzyskała ze sprzedaży cegiełek, 547 tys. z darowizn, 47 tys. ze sprzedaży folderów, plakietek itp. , zaś 22 tys. ze zbiórek publicznych. AWS wzięła na kampanię kredyty bankowe w wysokości ponad 2, 5 mln złotych. Sprawozdanie finansowe podpisane przez pełnomocnika komitetu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1250

Spis treści
Zamów abonament