Globalna odpowiedzialność rodzinnych firm
Zaufanie – bez niego nie może być mowy o zespole, silnych markach ani przywództwie.
Ferrero to firma rodzinna, ale też globalna. Sukces marki w Polsce to efekt długofalowego zaangażowania, lokalnego zrozumienia i inwestycji w ludzi. Lider powinien być blisko ludzi, nie tworzyć dystansu, ale budować zaufanie.
Trzy dekady obecności Ferrero w Polsce to nie tylko historia sukcesu rynkowego, lecz także przykład konsekwentnie realizowanej strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju. Zakład produkcyjny w Belsku Dużym, trzeci co do wielkości w strukturach globalnej Grupy Ferrero, stał się symbolem synergii między wartościami rodzinnej firmy a wymaganiami współczesnego świata.
Model dobrego przywództwa opiera się na dostępności, empatii i codziennym kontakcie z zespołem. To styl, który łączy włoską kulturę organizacyjną z polską pragmatyką. W czasie pandemii największym wyzwaniem było bycie liderem zdalnym, ale jeszcze bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
