Fałszywe bilety, nielegalne reklamy
Miasto się broni
Fałszywe bilety, nielegalne reklamy
W ubiegłym roku fałszowano 20-25 procent biletów miesięcznych i znaczną część jednorazowych -- twierdzi dyrektor warszawskich Miejskich Zakładów Komunikacyjnych Kazimierz Kulig. Sprawy przeciwko łapanym przez policję dystrybutorom fałszywych biletów są umarzane z powodu "znikomej szkodliwości społecznej czynu". Władze stołecznej gminy Śródmieście mają inny problem: plagę reklam i szyldów wieszanych bez pozwolenia, niezgodnie z przepisami budowlanymi i bez wnoszenia opłat. Po fazie ostrzeżeń, od 20 stycznia reklamy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta