Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja wizerunku firmy

25 stycznia 1994 | Styl życia | AK

Promocja wizerunku firmy

Public relations w Polsce

(7)

Często bywa, że firma wytwarza wiele doskonale znanych produktów, ale sama pozostaje nieznana. Dzieje się tak np. wtedy, gdy owa firma w ciągu lat wykupiła kilka innych firm i zatraciła swój pierwotny charakter wyspecjalizowanego producenta mrożonek czy odżywek dla dzieci stając się przedsiębiorstwem wielobranżowym.

Nierzadko zdarza się, że po przejęciu nowej firmy kierownictwo koncernu kładzie od razu nacisk na maksymalnie efektywny marketing produktów tejże firmy, nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 178

Spis treści
Zamów abonament