Promocja wizerunku firmy
Promocja wizerunku firmy
Public relations w Polsce
(7)
Często bywa, że firma wytwarza wiele doskonale znanych produktów, ale sama pozostaje nieznana. Dzieje się tak np. wtedy, gdy owa firma w ciągu lat wykupiła kilka innych firm i zatraciła swój pierwotny charakter wyspecjalizowanego producenta mrożonek czy odżywek dla dzieci stając się przedsiębiorstwem wielobranżowym.
Nierzadko zdarza się, że po przejęciu nowej firmy kierownictwo koncernu kładzie od razu nacisk na maksymalnie efektywny marketing produktów tejże firmy, nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)